سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین نرم افزارهای حسابداری در حال حاضر در ایران

1- نرم افزار پارمیس
نرم افزار حسابداری 1
یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری در حال حاضر در ایران. نه هزینه آنچنانی برای بروزرسانی نرم افزار و … از شما اخذ می کند و نه دردسر و یا باگ موقع کار کردن مشاهده می کنید. این نرم افزار برای فروشگاه ها و شرکت های کوچک و متوسط طراحی شده و بگونه ای است که کاربران بتوانند با داشتن حداقل دانش حسابداری امور مربوطه را انجام دهند.نرم‌افزار حسابداری پارمیس پِلاس، مطابق با قوانین مالیاتی، کاربردی‌ترین نرم افزار حسابداری ویژه اصناف، فروشگاه‌ها، شرکت‌های تولیدی و بازرگانی، در ابعاد کوچک و متوسط می‌باشد. هزینه اولیه آن شاید کمی بیشتر از بقیه نرم افزارهای این لیست باشد ولی مطمئن باشید هزینه نهایی آن بیشتر نخواهد بود. ضمن اینکه شامل انواع نسخه های فروشگاهی، شرکتی، انبار و … می باشد تا متناسب با نیاز خود یکی را انتخاب کنبد.

2- نرم افزار پارسیان
نرم افزار حسابداری پارسیان
جزو نرم افزارهای حسابداری مناسب کسب و کارهای کوچکتر می باشد که در نوع خود بی نقص عمل می کند. یکی از نقاط قوت آن، پشتیبانی قوی می باشد. نرم افزار پارسیان جهت مشاغلی که ملزم به استفاده از سیستم صندوق مکانیزه فروش میباشند مناسب بوده و درحال حاضر اکثر اصناف مشمول این طرح ، از پارسیان جهت صندوق مکانیزه فروش استفاده کرده اند(با توجه به اینکه مورد قبول اداراه دارایی میباشد)

3- نرم افزار سپیدز
نرم افزار سپیدز
این نرم افزار را برای کسانی که قصد حسابداری رستوران کوچک یا بزرگ خود را دارند توصیه می کنیم. محیطی ساده، جذاب و در عین حال قدرتمند با پشتیبانی مناسب. شرکت نرم افزاری سپیدز در سال 1378 فعالیت خود را با هدف ارائه راهکارهای جامع و نوین نرم افزاری مدیریت رستوران آغاز کرد. شناخت صحیح از نیازهای رو به رشد بازار و به کارگیری آن در تولید محصول، مجموعه نرم افزارها و برنامه های مدیریت رستوران سپیدز را بعنوان کارآمدترین راه حل مدیریت رستوران مطرح کرده است .در حال حاضر بیش از 15000 رستوران، فست فود و کافی شاپ از نرم افزار رستوران و خدمات این مجموعه استفاده می کنند.

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید...